Като изключим маркетинга, две са новините от днешната пресконференция на “Левски” по повод старта на кампанията за абонаментни карти “Аз съм Левски” - смяна на собствеността на била на дневен ред; клубът не е спасен. Второто всъщност не е новина.

А първото е по повод медийните твърдения, че “сините” са много близо до това да станат част от “Юнайтед груп” на бизнесмена Драган Шолак.

Преди дни компанията излезе с позиция, в която обясни, че проучва “Левски”, но още не водела разговори за придобиването му.

"Смяна на собствеността на клуба не стои на дневен ред, рече мажоритарният собственик Наско Сираков. - ”От "Юнайтед груп" излязоха с декларация, която е твърде ясна и няма какво да се добави. Ако на някой му минава през главата мисълта, че мога да водя тайни преговори за продажба на клуба, много малко не познава. Ако има реални разговори за продажба, левскарската общност ще бъде информирана веднага. Готвим се за зима, ако дойде лято, е добре дошло.”

“Тази кампания я чувствам като личен проект. Възобновяването на абонаментните карти бе една от първите задачи, които поставихме преди 2 години и половина - тогава на Павел Колев. Така всеки един левскар може да се присъедини към "синьото" семейство. На добър час на кампанията!", пожела Наско Сираков.

Това е третата поредна кампания "Аз съм Левски". Миналата е била успешна, изтъкна изпълнителният директор Ивайло Ивков.

“Не може да се каже обаче, че клубът е спасен. Предстоящата кампания ще бъде своеобразен тест за несломимостта на левскарския дух, както и вот на доверие за това как се е управлявал клубът. Тази кампания ще бъде професионална и добре структурирана, тя е ориентирана изключително към притежателите на абонаментни карти", каза шефът на "сините".

"Не е вярно, че Левски е спасен, повтори той. - Иска ми се да се изправя и да го кажа пред вас, но не е така. Клубът е в период, в който може да се върне назад. Призовавам хората да не губят своята всеотдайност. Ние обслужваме тежкото наследство, което е резултат от разточителното и безотговорно управление на клуба в последните повече от 10 години. Казвам го съвсем отговорно.”

Ивков завърши със следното:

“Надградихме много - стадионът се напълни, имаме средно по 12 000 зрители, клубният ни магазин печели повече от всякога. Искам да кажа и, че финансовият резултат от миналата година не е по-слаб от този преди 2 години, въпреки отлива и факта, че продадохме по-малко карти. Дължи се на това, че много разнообразихме елементите.”

Маркетинговият директор на “Левски” Пламен Петров изрази увереност, че клубът ще си върне над 20 000 притежатели на членски карти, колкото са били през първата кампания, след като през миналата година са паднали до малко над 12 000. Приходите от продажбата им са над 700 000 лв.

Клуб 'Z'