"Nokia" обяви плановете си да промени логото си за първи път от близо 60 години.

Новото лого се състои от пет различни форми, образуващи думата NOKIA. Емблематичният син цвят на старото лого е изоставен и е заменен с различни цветове в зависимост от употребата.

"Компанията се асоциираше само със смартфони, а днес ние сме фирма за бизнес технологии", заяви главният изпълнителен директор Пекка Лундмарк в интервю за финландски медии.

Той говори преди бизнес актуализация на компанията в навечерието на годишния Световен мобилен конгрес (MWC), който се открива в Барселона днес и ще продължи до 2 март.

След като пое ръководния пост в изпитващата затруднения финландска компания през 2020 г., Лундмарк определи стратегия с три етапа: пренастройване, ускоряване и мащабиране. След като етапът на пренастройване приключи, Лундмарк заяви, че започва вторият етап.

Въпреки че "Nokia" все още се стреми да развива бизнеса си с доставчици на услуги, където продава оборудване на телекомуникационни компании, сега основният ѝ фокус е да продава оборудване и на други бизнеси./БГНЕС